| Author |
Message |
Guest
|
Posted: 27 Jan 2012 19:05 Post subject: |
|
|
| Hegoiiii wrote: |
Ni leitzarra naiz ta egia esan hemen nahiko euskara itxia daukagu eta, zihurrenik, leitzarrez idatziz gero batek baino gehiagok elidake ongi ulertuko (gure herrian soilik esaten diren hitzak ere badauzkagu). Beraz, nik huste gehienean betiere batuaz eginen dudala.
Ikusiarte |
Arazo barik batueraz hitz egiteko posibilititatea badaukazu askok eskertuko dizugu , gutxienez nik bai . Euskalkiak eta biok ez daukagu oso erlazio ona :
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 27 Jan 2012 20:36 Post subject: |
|
|
| Jalabin wrote: |
Ni leitzarra naiz ta egia esan hemen nahiko euskara itxia daukagu eta, zihurrenik, leitzarrez idatziz gero batek baino gehiagok elidake ongi ulertuko (gure herrian soilik esaten diren hitzak ere badauzkagu). Beraz, nik huste gehienean betiere batuaz eginen dudala.
Ikusiarte |
Arazo barik batueraz hitz egiteko posibilititatea badaukazu askok eskertuko dizugu , gutxienez nik bai . Euskalkiak eta biok ez daukagu oso erlazio ona :  |
Bai noski! tarteka behar ez denen bat idazten badut batueraz idazteko ohituea falta izanen da, eskola garaiak atzean utzita, ez baitut sarritan izaten euskaraz idazteko aukera!
Ea euskaldun gehiago biltzen garen, nik uste jende askok ez bait dakiela post hau izan ere badenik, etxean naizenean firman jarriko dut!
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 27 Jan 2012 20:47 Post subject: |
|
|
|
Proba
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 27 Jan 2012 22:28 Post subject: |
|
|
Ea zer lortzen duzun, zenbat eta gehiago hobeto
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 27 Jan 2012 22:44 Post subject: |
|
|
|
Hori hori, ea euskladun asko biltzen garen, postuko nintzake post hau 100 pagina gutxienez izatea. Lorpen handia izango zen
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 27 Jan 2012 22:49 Post subject: |
|
|
| elpre1 wrote: |
| Hori hori, ea euskladun asko biltzen garen, postuko nintzake post hau 100 pagina gutxienez izatea. Lorpen handia izango zen |
jajajajaja asko idatzi beharko duzu orduan!!
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 27 Jan 2012 23:22 Post subject: |
|
|
|
Ez dago arazorik horretarako, 21 orrialde daragu, zer laurogei gehio???
|
|
| Back to top |
|
aski da
Moderador

|
Posted: 27 Jan 2012 23:28 Post subject: |
|
|
|
argi dago 60 orri idazteko euskaldun gehiago behar direla, aste honetan 2 berri sartu direla uste dut _________________ aski da - Equipo de Comunio
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 28 Jan 2012 00:17 Post subject: |
|
|
| aski da wrote: |
| argi dago 60 orri idazteko euskaldun gehiago behar direla, aste honetan 2 berri sartu direla uste dut |
Ez dakit zenbat beharko diren 60 orri horiek betetzeko, baina gutxienez berritsuak badira lortzeko posibilitate handiak izango ditugu
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 30 Jan 2012 15:32 Post subject: |
|
|
|
Kaixo,
idatzi berez batuaz idatzi beharra dago beti ez? nik ere ez dut batuaz hitz egiten baina ikastolan batuaz idazten erakutsi ziguten.
Ta aupa erreala!! xD
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 30 Jan 2012 16:48 Post subject: |
|
|
| aski da wrote: |
| argi dago 60 orri idazteko euskaldun gehiago behar direla, aste honetan 2 berri sartu direla uste dut |
Ez dakit zenbat beharko diren 60 orri horiek betetzeko, baina gutxienez berritsuak badira lortzeko posibilitate handiak izango ditugu  |
Lasai, pixkana pixkanaka lortuko dugu. Mundua ez zen egun batean egin, 6 egutan baizik, beraz gu 5 egun ditugu horain, jajajajajaja
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 30 Jan 2012 17:21 Post subject: |
|
|
| Amaia84 wrote: |
Kaixo,
idatzi berez batuaz idatzi beharra dago beti ez? nik ere ez dut batuaz hitz egiten baina ikastolan batuaz idazten erakutsi ziguten.
Ta aupa erreala!! xD |
Ez,ez jajajaja zuk idatzi nahi duzun bezala baina gerta daiteke elkar ez ulertzea. Zu ondo moldatzen zaren euskalkia erabili ,ondo?
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 30 Jan 2012 19:42 Post subject: |
|
|
|
Asteburua ongi joan da, bai athletickek eta bai errealak irabazi egin dute. Ea gaur osasunak jardunaldia borobiltzen duen!
Athletickek txanpionserako klasifikatzeko taldea du, osasuna nahikoa egiten ari da eta denboraldia lasai bukatzeaz gain errealistak izanda ez dut uste asko gehiago lortzeko aukerarik izanen duenik eta errealak ere, ez luke gehiegi sufritu behar.
Batuaz idatzi behar denari buruz, argi dao agiri ofizial bat idazteko batua erabili behar dela, baino hau lagun arteko hizketaldia izanagatik egiten zait arraro batuaz idaztea.
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 30 Jan 2012 21:50 Post subject: |
|
|
Asteburua ongi joan da, bai athletickek eta bai errealak irabazi egin dute. Ea gaur osasunak jardunaldia borobiltzen duen!
Athletickek txanpionserako klasifikatzeko taldea du, osasuna nahikoa egiten ari da eta denboraldia lasai bukatzeaz gain errealistak izanda ez dut uste asko gehiago lortzeko aukerarik izanen duenik eta errealak ere, ez luke gehiegi sufritu behar.
Batuaz idatzi behar denari buruz, argi dao agiri ofizial bat idazteko batua erabili behar dela, baino hau lagun arteko hizketaldia izanagatik egiten zait arraro batuaz idaztea. |
Baina ez dago araututa nola hitz egin behar dugun hemen, eta bakoitzak nahi duen euskalkia erabil dezake. Baina gerta daiteke elkar ez ulertzea. Nik batueraz ikasi nuen eta lekeitioko bati adibidez , ulertzea pilo kostatzen zait baina lasai, zeozer ez ulertzekotan beti argitzeko aukera daukagu
|
|
| Back to top |
|
aski da
Moderador

|
Posted: 30 Jan 2012 22:31 Post subject: |
|
|
|
leku ha euskeraz idazteko da, ordun gauza bera da batueraz edo edozein euskalkiaz idaztea, azkenean ziur elkar ulertuko dugula, eta euskaldun berri batek esaten du. Nik, adibidez, nire alabekin bizkaeraz idatzitako liburuekin irakurtzen asko ikasi nuen _________________ aski da - Equipo de Comunio
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 31 Jan 2012 19:55 Post subject: |
|
|
|
jo, ez dakit zer egin, partidua etxean ikusi edo taberna batera jun. Etxean gustora, baina tabernan beste gauza bat da, izkanbila apur bat egin ahal duzu (exean be, baina ama beti eogngo da garrasi asko ez egiteko.
Ez dakit, dutxatxo bat hartuko dut eta azken unean erabakiko det
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 9 Feb 2012 11:57 Post subject: |
|
|
|
Zergatik?
Last edited by Guest on 10 Feb 2012 23:04; edited 1 time in total
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 9 Feb 2012 15:04 Post subject: |
|
|
|
Zer gertatu zaio men-i???
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 9 Feb 2012 15:07 Post subject: |
|
|
| Zer gertatu zaio men-i??? |
Ezer ez, hain txarto azaldu naiz??? . Elpre, zer ulertu duzu zuk?
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 9 Feb 2012 15:13 Post subject: |
|
|
| Zer gertatu zaio men-i??? |
Ezer ez, hain txarto azaldu naiz??? . Elpre, zer ulertu duzu zuk? |
Egia esan ez dut dena irakurri, jeje. Baina hasieratik ipintzen du "Zergatik bukatu da dena hain gaizki?... pena handia ematen dit nola bukatu diren gauzak... Men, zuri zuzenduta dago".
Bestea irakurtzen suposatzen nuen foroko norbaitek itxi egin duela twitter irakurriz suposatzen dut nor den, baina nola mezua men-entzat zen, ba beste gauza bat ulertu dut???
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 9 Feb 2012 15:20 Post subject: |
|
|
Ba orduan ez da ezer ulertuko  . Berdin dio Elpre, berdin dio
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 12 Feb 2012 02:48 Post subject: |
|
|
Ez dut galdetuko zertaz ari zareten hizketan, nahasmen handiagoa sortuko dut eta..
Lastima athleticken porrota.. Osasunak Bartzelonari ez baina Madrideri irabazten al ziola! Beno, haiek ere etorri beharko dute Iruñera!
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 16 Feb 2012 22:05 Post subject: |
|
|
Que bonito es el euskera. Me gustaría aprenderlo. Que suerte tengo de vivir en un país donde hay tantas lenguas =)
Un saludo a todos!
|
|
| Back to top |
|
Guest
|
Posted: 23 Mar 2012 05:17 Post subject: |
|
|
|
Men, hemen galdetzen dizut, iñor gutxik irakurriko gaitu eta.
Bada moderatzaile bat shevas69 izena duena. Ia zihur nago aurrez beste izen batekin aritzen zen mutil bat dela, sebastian izenekoa.
Aurreko nick-a zuenean bartzelonako nahiko forofoa zen eta etsai ugari egin zituen eta, nire ustez, hura izan zen erabiltzaile berri batekin berriz hasteko arrazoia.
Ez naiz akordatzen ze izen zen, baina oroitu nahi nuke.. Ba al daukazu bera den eta lehen ze izen zuen esaterik? Beharrezkoa baderitzozu, komenta iezaiozu berari berataz galde egin dudala eta ea axola zaion.
Ikusiarte!
PS: ez dakit nondik ateratzen duzun hainbeste madrildar foroforekin eztabaidatzeko pazientzia. Nik askotan pereza hutsarengatik ez dut idazten, bai baitakit, jakinere, esan eta ez dutela aditzen! Jeje.
|
|
| Back to top |
|